کمی از قبل از خدافظی
نزدیک خدافظی که میشه آدم فک میکنه که چی بگه ، موقع خدافظی که میشه آدم یادش میره که چی باید بگه ، اون موقع دیگ وقته حرف زدن نیست وقته غصه خوردنه، امروز کنکورمون بود ، من 4 ماه خودمو حبس کرده بودم تو خونه و کم وبیش میخوندم 2 ماه اول خیلی خوب بود ماه سوم بد نبود هرچی نزدیک به آخر که میشد من کمتر میخوندم یه مدت هم اومدم قوچان ، واسه درسایی که این ترم داشتم،و گذشت تا رسیدیم به امروز
ادامه مطلب رو بخونید...
بحث آزاد دانشجويان مجتمع آموزش عالي فني و مهندسي قوچان