کمی از قبل از خدافظی

به نام نامی دوست که هرچه هست و نیست از اوست


نزدیک خدافظی که میشه آدم فک میکنه که چی بگه ، موقع خدافظی که میشه آدم یادش میره که چی باید بگه ، اون موقع دیگ وقته حرف زدن نیست وقته غصه خوردنه، امروز کنکورمون بود ، من 4 ماه خودمو حبس کرده بودم تو خونه و کم وبیش میخوندم 2 ماه اول خیلی خوب بود ماه سوم بد نبود هرچی نزدیک به آخر که میشد من کمتر میخوندم یه مدت هم اومدم قوچان ، واسه درسایی که این ترم داشتم،و گذشت تا رسیدیم به امروز

ادامه مطلب رو بخونید...

ادامه نوشته

اگر سرباز نبود امیر و سردار معنی نداشت


گزارش ایسنا سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم اختتامیه دومین جشنواره «سرباز نمونه» با اشاره به برخی فیلم‌های ساخته‌شده با موضوع سربازی گفت : سرباز نیروی دست چندم و شهروند درجه سوم و چهارم نیست،  سرباز پایه اصلی نیروهای مسلح است و اگر سرباز نبود امیر و سردار نیز معنی نداشت چرا که این افراد به چه کسی می‌خواستند دستور دهند.

منبع : ایسنا

-----------------------------------------------------------------------------------------

ماکه از بچگی یادمونه می گفتن تا بدی نباشه خوبی معنی نداره ، تا سختی نباشه راحتی معنی نداره ، تا سیاهی نباشه سفیدی معنی نداره . حالام تا سرباز بدبخت نوکر تو سری خور تحقیر شده نباشه امیر و سردار معنی نداره . 

  

داستان یک روز چهارم (1)

از تعطیلی بین ترم مهرو بهمن متنفرم . روزاول که می رم خونه همه می پرسن : امتحانا خوب بود ؟ همشو پاس می شی ؟ چند ترم دیگه مونده درست تموم بشه ؟ وقتی درست نموم بشه بهت می گن مهندس ؟ تازه یکی مثل پدرم که نمی دونه درس چیه و ترم چیه می پرسه : به دانشگاه بدهکار که نیستی ؟

ادامه نوشته

آری فاحشه...

قایقی خواهم...

خواهم انداخت به آب...

دور خواهم شد ازین...

خاک غریب؟

خاک ایران وطنم؟

خاک بر این سر من

خاک ایران وطنم گشته غریب

من نمیخواهم قایق ها را، رهسپاری به دو دست دریا

دل من خود دریاست.

به کجا من بروم

قایق ارزانی تو ای صیاد

ادامه نوشته