عشق افسانه مثل انسانيت!


عشق افسانه مثل انسانيت و دينداري! با وجود دينداري و انسانيت مشكلي ندارم ولي با عشق شديدا مشكل دارم!منظور عشق به جنس مخالف است!كلا وجود نداره بي معنيه جوگير شدنه!

تو دوره زمونه اي كه من و تو و TM  و ساسي مانكن و خواجه اميري از عشق مي خونيم و ...! و من هرچي مي گردم واقعي شو پيدا نمي كنم پس بايد به اين نتيجه برسم كه كلا نيست واسه حرفم هم دليل دارم

مابه دلايل:

1.كمبود محبت و عاطفه و ... بقيه در ادامه مطلب


ادامه نوشته

و باز اعتراض

میگن  تو هر  کاری  یه  جنبه  زیبا وجود داره

توی  دانشگاه قوچان..... ببخشید  مجتمع اموزش عالی قوچان  چه جنبه زیبایی وجود داره؟

الاچیق هایی که به نام تریا بود و به علت کمبود کلاس به کام  کلاس تموم شد؟؟؟

یا ساختمونای مهندسی ساز (مثلا )که  چند ماهه میخوان بالا بیارن که پذیرائه ورودی جدید 89 باشه؟؟؟

 یا.....

یا  اینکه  بهانه اییه واسه  گسترش تجمع خانوادگی مجتمع قوچان ....

 

ادامه نوشته