من 10 سال دارم (2)
با من اكنون چه نشستنها ، خاموشيها
با تو اكنون چه فراموشيهاست
چه كسي مي خواهد
من و تو ما نشويم
خانه اش ويران باد
خدا بیا مرزه حمید آقای مصدق و چه حال و هوایی داشتن آدامای اون دوران،انگار دارن دنیا رو فتح می کنن و دین تازه ای میارن که خدا رو جوره دیگه ای عبادت کنن.
ولی غافل از این بودن که با کشتن چوپان ظالم،گرگ مهربون وفادار نمی مونه.
بگذریم....
می دونین مشکل من چیه؟
مشکلم اینه وقتی تو گوگل می نویسی: چه كسي مي خواهد من و تو ما نشويم.
میدونین چی مینویسه؟!!!
دسترسي به تارنماي فراخوانده شده امكان پذير نمي باشد.
جالبه نه؟
یه خواهشی دارم از مدیریت محترم سایت که این مطلب و سانسور نکنه تا من 10 ساله بفهمم آیا سیستم این نظام اینطوریه که هرکسی اوایل موافقه پشت پا می خوره .یعنی اینایی که الون سر کارن قبلا مخالف بودن و نون و به نرخ روز خوردن؟
شایدم نه همه ی آداما واسه سیاسیون تاریخ انقضا دارن!!!!!!

بحث آزاد دانشجويان مجتمع آموزش عالي فني و مهندسي قوچان